به گزارش روابط عمومی روابط عمومی اداره کل استان کردستان، وحیده باتمانی رئیس بهزیستی کامیاران با اشاره به حضور پرشور کارکنان این اداره در مراسم عزاداری که در چهارراه اصلی شهر برگزار شد، اظهار کرد: پرسنل بهزیستی کامیاران در سوگ شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش به سینهزنی و عزاداری پرداختند و با مردم سوگوار شهر همراه شدند.
در این مراسم پس از اجرای برنامههای روضهخوانی، مرثیهسرایی و سینهزنی، سخنران مراسم به تبیین فلسفه قیام عاشورا و جایگاه امام حسین (ع) و یاران ایشان به عنوان الگوهای ایثار، آزادگی و فداکاری پرداخت.
همچنین در حاشیه این آیین، رئیس و کارشناسان بهزیستی کامیاران با هدف آگاهیبخشی، نسبت به معرفی سامانه سنجش سلامت روان و نحوه تکمیل «پرسلاین» و اطلاعرسانی آن به جامعه هدف اقدام کردند.
در پایان نیز با همت مرکز مثبت زندگی ۲۱۴۸۴، از عزاداران حسینی با توزیع آش شلهزرد پذیرایی شد.
















نظر شما